bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Dance.Weekend.Nice

11 maj 2012

Dance.Weekend.Nice

Frisk igen, tror jag än så länge. Inga konstiga kramp magar idag botemedel ingefära, yoghurt m.m. försökte vara försiktig igår och äta "lugn" mat, gymträning bestod av lugn rygg/triceps övningar samt än lång stretch. skönt att jobba för sig själv också.

Idag skall jag dela med mig en liten teaser till nästa veckas dans eftersom jag vikariera andra nästa vecka. Och det ser ut så här:

 

 
 
 
Hade en brevid mig här i skolans bibliotek som önskade mig trevlig helg, har aldrig sätt personen men jösses vad glad man blev. Varför är vi så dåliga på att vara vänlig? Ett trevligt tack, trevlig helg förgyller andras vardag.

Antingen ses vi på Wasamove ikväll eller här någon ny dag.

Trevlig helg :) //A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar