bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Bloggat mera än ett år

21 maj 2012

Bloggat mera än ett år

Försenade Grattisar till min lilla blogg. Såg att mitt första inlägg skrevs den 23.3.2011. Tiden rusar iväg när man har roligt! :)

Sjukt irritera idag på att jag skulle beställa nya träningskor från en webbsida och storleken fanns, lycklig var man tänkte yes jag fick spara lite pengar på att köpa dem för jag nöter mina skor som bara den. Lyckan varade kort. När jag skulle gå till kassa knappen och fylla i allt och skulle betala så då fanns dem inte och jag gick tillbaka till sidan så fanns dem men då kom en röd liten flik uppe i hörnet att they are not available by the moment. Lite %!!@?? och så sa jag skit på! Köp billigt och få aldrig dem i den storlek du vill ha.

Så min avhandling börjar bli färdig. Någon del kvar och sen får det var bra. Jag vill ha bra betyg men nu känns det betydelselöst. Bara jag blir klar så är jag nöjd. Jag har andra saker att tänka på. :)

Tänkte gå på en underbar morgon promenad men mina ögonkliade när jag vaknade så jag beslöt mig att hålla mig inomhus, imorgon från morgonen kör man 30 min yoga istället via mobil appen.

Veckans träning:

Måndag
RVP, SBT etc. på MG depån Kl.18-19
Styrka: armar/bröst

Tisdag:
Yoga 30 min
DansMix kl. 17.45-18.45
Piloxing kl. 20-21

Onsdag
StepBody kl.19-20
styrka: ben/rygg

Torsdag
InnerStrength kl. 18.30-19.30
Piloxing kl. 19.30-20.30
Om det regnar
Bröst/axlar på gym

Fredag
Piloxing kl. 17
Pump kl. 18

Lördag
Cirkelträning kl. 10.30-12.00
för mig: vila/allaround träning

Söndag:
VILA

Rolig och väldigt motiverande klipp!

Och jag vill tipsa lite om lågt GI socker, kokos palm socker, smakar lite som smör och socker ihop och  sen super vaniljpulver, helt utan tillsatt socker, hittar inte den tyvärr i finland men finns i sverige men dryg en hel 1 tsk är hel vaniljstång.



Ha en solig start på veckan! (allafall här i Närpes :))

Kram//A




2 kommentarer:

  1. Håller med dig att vaniljpulver e super, me like! Och du, här på Åland går det att få tag på det, de säljer det i stan :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. försökte söka på ekologiska affärer men nix pix. Jaa men ni bor så nära Sverige så de kastar över lådan åt er ;) Kanske ni är på väg upp i sommar eller?

      Radera