bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Jobba hårt och få resultat

05 maj 2012

Jobba hårt och få resultat

Hade cirkelträning imorse och måste säga att börja synas resultat på dem som tränar även om de säker träna mycket annat också så syns det att det har börja pluppa upp muskler för dem alla. Trevligt, jobba hårt och man får resultat. Mina grupper är super eller jag älskar mitt jobb något otroligt så man nästan man inte kan kalla det för jobb.

Tyvärr kan jag inte leva riktigt hundra procent på det så jag söker mera jobb, bara blir färdig från skolan. Man har drömmar och hur man vill jobba men det tar sin tid att komma dit. Alla har vi drömmar men hur många blir faktiskt sanna? men jobba hårt och få resultat. Det ända jag kan säga. Men också tänk på balansen mellan jobb och familj.

Över helgen blir det stor städning utomhus men ikväll skall jag faktiskt ut och träffa några vänninor. Evigheter man har varit ut någonstans och även får använda mina nya skor! Yeeee.. Som sagt jag älskar gymnastikskor och skulle behöva flera av dem men jag har en förkärlek till högklackat. Det finns så otroligt snygga skor som jag skulle kunna tänka lägga dem på hyllan bara för att titta på dem som Oprah do.

Men nu skall jag kila iväg feta och spenat rullar som skall göras (recept kommer), städning och annat gott före kvällens uppstädande av sig själv. :)

Trevlig helg!
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar