bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: äta, träna, skratta, leva

15 maj 2012

äta, träna, skratta, leva

och sova förstås. filosofi min. Just att ha ångest över att man har ätit kaka istället för gröten eller dylikt. Don't have. Lever livet. För mig slinker det in någon något gott men man behöver inte ha ångest över det. Stressa inte att gå ner i vikt, brukar säga plötsligt händer det. Motivation och målmedvetenhet. Klipp ur tidningar, det som låter bra och limma det som en tavla på köksväggen och tänk hur vill jag bli, inte tänka att jag skall bli som henne utan tänka hur vill jag bli. Älska dig själv.

Ikväll kommer vi garanterat att skratta, dansa, boxning, stolt övningar m.m. DansMix och Piloxing.

fanpop.com
Och jag vill nämna lite om sommaträningen i Malax om det skulle regna på kristihimmelsfärd 17.5 så blir den inihiberad men följande gång om det då också skulle regna är vi i solhem. Men jag har beställt sol så det bör komma. :)

Great day everyone!//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar