bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: cleaning out my closet..

01 mars 2012

cleaning out my closet..

Första dagen på min detoxkur, here we go! De som tycker att alltså detox? Vad är det? Bantning, diet... Nej det är för att jag ska gå ner i vikt utan jag vill rensa min kropp från att slag och gifter men man kan känna sig trög i magen, trött, huden är glåmig. Jag provar en 20 dagars detoxkur som ni kan köpa på Örtaboden nu för 26€ om jag inte minns fel (i vasa kostade den 30€). Som sagt jag har dålig hy eller den kommer och gå. Jag har försökt bota min acne sedan jag gick på sexan i lågstadie. Jag har några ärr för jag är en klämmoholic. Jag har gått på saltsyrabehandlingar m.fl. jag har testa på det mesta. Nu skall jag ge ett försök att rena kroppen. Har tänkt länge på det eftersom jag mår bra men min hud visar något annat. Why not giving it shot then. Kuren är den här:
Jag provar den här kuren för att jag får äta som vanligt som jag behöver annars orkar inte min kropp igenom alla klasser i veckorna. Men jag uppdaterar hur det går. Ja tog en före bild på min rygg som är röd av plitor så vi får se vad som händer! :)

Piloxing ikväll! Boka din tid HÄR


C ya
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar