bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: It's burning!

27 mars 2012

It's burning!

jag skulle kunna svära och säga hur det bränner i min näsa. Men vi låter det va och så skall jag ge tips på något mer väl luktande och kan ta eld om man tänder på dem. Var till Kicks i fredags eftersom jag hade fått nya rabatt kuponger och jaaa.. jag vill unna mig något. Blev kär i doftkit:

Oh yes, Ralp Laurens big pony nånting, nånting
4 ml var dem alla fyra och passar perfekt ha dem i gymväskan eller andra väskor för att snabbt fräscha till sig. Och mycket goda var dem. 50 euro är utgångspriset medlemspriset myycket billigare.

Ligger och surar idag för jag orkar inget, vill inget, tråkigt och jag vill tillbaka till mitt arbete. Skulle försöka på skolarbete men min hjärna har för mycket gäggamåjja i huvudet så det blir bara till en sörja. 

Inga klasser idag heller. Fy bubblan va skit.


Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar