bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: ihana ihana

09 mars 2012

ihana ihana

Kom hem igår efter diverse gymnastikklasser, och mådde så skit men övernatten förvandlades till en förkylning, Ihana (=fint)! Så idag har jag officiellt en ofrivillig vilodag. Kanske min kropp tycker något annat. Jag får väl något annat gjort iställe så tyvärr ingen fredagsfeelis på WasaMove ikväll för mig. Men utlovar ett nytt Pump program till nästa gång iallafall.

Så idag skall jag vila och jobba med koreografi till StepBody, mixa musik och förstås skriva på slutarbetet. Urk för det sista.

Kvinnodagen igår fick faktiskt mörkchoklad och en blomma igår. Tack älskling!

Skön helg på er alla! Ska försök stå på fötterna tills imorgon, för cirkelträning på MG Depån.

Peace!
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar