bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Cleaning out my closet Part 2

12 mars 2012

Cleaning out my closet Part 2

Detoxkuren hur har det gått, har jag orkat dricka 1,5 liter detox vatten varje dag och hur känner jag mig?
Svaret: 12 dagar från och med jag börjat och jag har no problems att dricka så mycket vatten för jag gör det vanligen också. Jag har känt mig hungrigare som jag tycker e konstigt men trött vissa dagar har jag känt av också. Men förhoppningsvis så känner ren när jag har kuren druckit upp. I allafall min hud är i shack då. Jag vet att jag har press på mig och därför slår det ut i huden, hormonellt acne.

Vanliga måndag :) Jag bara älskar måndagar för man får var kreativ och träffa mina snygga damer. Så ses på StepBody och Piloxing!


Peace
A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar