bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: For all the ladies out there!

08 mars 2012

For all the ladies out there!

Glad kvinnodag! :) Lite frånvaro igår, hade inget att skriva om eller joo men jag tappade lusten för en minut så det blev till ingenting. Men idag energifylld med fullkornshavre med rårörd ägg i med plommon, aprikos och hallon, NAM!

Igår så hade man 3x pilatesinspirerad motion var av en använde vi bollar. skönt att tänja ut och jobba lite med korsetten. Skulle kunna tänka mig än tidigare grupp senare i framtiden för dem som jobbar och vill ha bra start på dagen.

Vill dela med mig om en blogg, den här personen har mycket positiv energi och vilken glädje. Hon har varit dansare i lets dance i Sverige. Tycker det är riktigt nöje att läsa hennes blogg och bra bakrecept har hon. Jag har knyckt ett av henne som jag kommer dela med här senare. Annika Sjöös blogg hittar du HÄR

Läste just om att kom ihåg kvinnor att knipa! :) Låter roligt men viktigt, brukar alltid ha med i pilatesinspirerad motion att knip övning, fast ni inte kanske märker det ibland. Men det är viktigt för oss så en liten fint tips att knipa när ni sitter på kontoret, borstar tänderna etc. Bäckenbottenmuskelaturen behöver stärkas.

Så de så, har inget mera att komma med än idag. BeYou Fitness firar kvinnodagen på MG depån med PILOXING så jag rekommendera att ni går och boka in er idag! (kl. 17.00-18.00) Jag lovar er att ni kommer att må bättre efter och en riktigt egoboost ;)

Massor av Kärlek!!!
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar