bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: 5. Mars

05 mars 2012

5. Mars

Tiden går fort när man har mycket att göra. Idag känns mitt huvud tungt, tror en liten förkylning har knackat på. Men ingefära, finrexin, echinaforce brukar hjälpa och citron. Förstås mormors supersaft (hemliga ingredienser) ;)
Rolig helg har man fått haft. :) Den tackar vi för! Det börjar ilördags efter jobbet åkte jag till Vasa för att prova AfroYede på Wasamove. Riktigt kul och avslappnande. Gillar starkt de afrikanska rytmerna för du glömmer tid och rum, själen släpps fri på något sätt. Han var från Ghana han som höll klassen för oss. Som sagt jag var lite stelare mot vad han men förstås han hade rytmen i sig såg så coolt ut. Ända nackdelen var att det skulle fått varit mera fart på men han visade mycket så vi inte skulle göra fel så.

Sen på kvällen blev bjuden på födelsedagsfest och till Vasa igen. Var till den nya baren, snyggt ställe, skulle tänka mig att åka dit för det fanns plats att sitta och rum att gå, men dansgolvet var för litet. Mina brudar som var med och jag så var inte dansgolvet inte tillräckligt stort för. En zumba-instruktör och Piloxing-instruktör på dansgolvet behöver utrymme. :D Men kul hade vi och normal tid hem. Det är inte därför jag är tung i huvudet för att jag dricker inte alkohol men kan ha så kul som helst utan just denna dryck. Annat kapitel.

Idag jobba, jobba och sen jobba på MG depån, StepBody kl. 16.45-17.45 och sen PILOXING i gymnasiesalen, vanligtvis drop in klass också.


Love
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar