bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Frisering, shopping och nöje

29 februari 2012

Frisering, shopping och nöje

alltså en bra dag! :) Startade med jobb på gym med mina vackra pilates tjejer och sen starka seniorer. Och så bar det av till vasa för att fixa frillan, skönt att få bort dåliga toppar men fattas lite vårstylning. Tror jag skall beställa en färgtid till Hår&Sånt imorgon, hon har härliga färger och mycket skonsamt.

Mamma och jag var till det nya rodeno lunchställe idag i Stenhaga. Ganska god mat, fint ställe. Kritik? För mycket variationer på maten tycker man kan tänka på kvalitet istället för kvantitet. Fisken gillade jag och salladerna var standard, fick plocka ihop själv. Efterrätt? Folk blev förvirrad när de skall ha efterrätt eftersom det var för många och inget namn på va allt var. Jag hoppas det funkar för det är bra läge. Äta någon mera gång där? första gången så nej men det kan ändras.

shoppingen, blev lite si så där.. Roligt att bara gå runt och titta. Var till My Sports och hämta sportkläderna från Casall vi har beställt från jobbet. Lite harmligt att jag köpte en västhoodie i svart, jag skulle ha köpt den i grå för den var så himla snygg och special beställd så det gick inte ändra. Nå jag kommer att använda den i allafall.

Försökte köpa mindre sportkläder och mera kanske vanliga kläder men lite svårt ibland. :) Och det finns otroligt fina väskor just nu. Min mamma och jag blev förtjusad i en. Bra man kan kanske ha tillsammans (men bara kanske :)) Fick äntligen en skohylla köpt, behövdes verkligen här.

Orange väska/H&M

Sjal/Lindex



Casall kläder från MySports

Imorgon blir det PILOXING, YEEE YEE! Gå in och boka du skall hänga med imorgon kl. 17.00. Jag saknar det har ju knappt gjort det på hela veckan :)  Så idag var det än bättre dag och spendera tid med hon som e bäst, MAMSEN! <3  Visst är mammor bara bäst? På tanke att de har faktiskt fött oss. Strongt gjort. 

C Ya guys!
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar