bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Man kan inte ha flyt alla dagar

20 mars 2012

Man kan inte ha flyt alla dagar

Sovit dåligt inatt så kanske därav mitt dåliga humör, mycket sällan men idag är det inte kul alls. Fick inte så kul samtal imorse och jag har ingen motivation till något. Försöker få något gjort men neee och så är jag väldigt arg på posten som typ aldrig fungerar? Men blir väl bättre ikväll, då man tränar bort humöret som man har. Brukar funka bra.

Som sagt man kan väl inte göra alla nöjda och om man visste vad människor tänker därför vill jag ha feedback efter timmarna för det kan hända att det inte passar allas kroppar ibland, därav har jag nivåer på passen för lättare och svårare. Vi har ju fått en mun att prata så.

Positiva som jag fick höra igår och då kan jag säga att pilatesinspirerad träning som vi har på MG depån imorgon kl. 10-11, passar alla för att jag har en salig blandning från ung och gammal till män till kvinnor. Så boka din tid idag. 

Ikväll Pilatesinspirerad motion via MI krs och PILOXING därefter kl. 19.00, jag är där och peppar er och tar bort mitt dåliga humör!


Peace
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar