bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Solstrålar

21 mars 2012

Solstrålar

Inlägg åt mina deltagare från Vasa till Kristinestad. Tack för den positiva energi ni har att ge en. Man blir så uppåt och så otroligt glad att se glad, positiva människor som man möter varje dag, som gör min dag bättre. Tack! :)

Träningsveckan so far har varit stepbody, 30 min styrketräning ben och rygg Piloxing = måndag, Tisdag bestod av pilatesinspirerad och Piloxing, Idag blir det 3 ggr pilatesinspirerad skulle behöva komma mig ut på länk men jag spara på den. De som är intresserad hur mycket man bränner på en stepbody t.ex. så jag testade och runt 400 kalorier brände jag av på den timme så sammanlagt för hela måndagen runt 900 kalorier. Inte illa. Jag mätte med min pulsklocka för att se ungefär hur mycket, intressant fakta men jag går ju inte på diet eller bantning utan så folk vet hur mycket man kan bränna på en timme, jag hade en som brände 800 kalorier på Piloxing, tufft säger jag bara.

Annars? Nej faktiskt inte, toppen humör, matlagning så vill jag säga:


Träna hårt och sköt om er!


Kram
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar