bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: oh lalala!

30 juni 2011

oh lalala!

Igår dagens Piloxing i Kstad. Riktigt kul, hoppas att andra tyckte de också! :) Roligt att så många komma och prova. Att man kan tycka att det är mycket rörelser på en gång men man kommer in i rörelserna sen när man har gjort den en tid. För man tränar faktiskt balansen och smidigheten. För jag vet själv hur dålig balans jag hade när jag började med t.ex. Piloxing och pilates. Efter en tid helt otroligt vad det kan ändras.

Man kan bli skrämd av Piloxing lite först men jag lovar alla e nybörjare i början, när man lär se rörelserna så lär ni ännu mera roligare! Jag tycker Piloxing för mig själv att det har gett en bättre hållning och nästan 6 packen på magen för jag trodde att jag hade mage som inte får 6 pack. Men fick en aha-upplevelse för att jag tränade inte mina djupa magmuskler tillräckligt.

Ikväll är vi i Närpes och rockar på! Hoppas vi ses! Och jag vill tacka deltagarna i Kstad. Vilket ös alltså!



Peace and Love
Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar