bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Lördag underbara Lördag

18 juni 2011

Lördag underbara Lördag

Som är såå kallt såå kallt! Hallå sommar, Vart tog du vägen? Jag har jobbat lite på mitt företag och tada! Välkommen till Magic Well..! Jag har ändrat så ni ser var jag håller hus med mina klasser. Så jag kommer att nämna mera när start skottet för kurserna.

Ni som läser så kommentera gärna och säga vad ni tycker. Feedback behövs så jag kan utveckla mig och förbättra sidan åt er! Jag skall visa var jag håller mina klasser i Närpes och Kristnestad så ni hittar till mina klasser. Tyvärr skriver jag allt på svenska men för dem som är finskspråkiga så talar jag på mina klasser också finska.

Här är länken där vi håller hus i Kristnestad, Östra fotbollsplan och i Närpes, bakom Moseback Högstadie. Så funderar ni något och ni behöver inte vara blyga att fråga för jag behandlar alla frågor inom stängda dörrar om ni känner för att inte lägga ut frågorna.

Så jag säger trevlig helg och love yourself!



Peace and Love
Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar