bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Omändring på gång

15 juni 2011

Omändring på gång

Som ni ser så kommer att bloggen att ändras och jag kommer att använda min blogg som arbete mera men endå som en vanlig blogg. Kommer än att adda mera information senare. För mig så är det här så spännande! Men berättar mera senare. Ni fattar säkert vinkeln av vad som försegår här.

Ikväll har jag arbeta på mitt lilla projekt men också varit titta på byaliga fotboll eftersom jag hejjar på min pojkväns team problemet var att de var i min hem by och spelade mot dem, lite två delad hejjning där. haha! Men kul var det. Jag blir så in i spelet så man skulle behöva vara coach som man får härja å ha sig (nog för att jag gjorde det!) Man kan väl säga i såna situationer så blir jag rätt med ryckt t.ex. fotboll i live version alltså, tycker däremot att se sporter på tv är döööödtrist men live helt otroligt roligt.

Ny dag imorgon! Believe in you!


Peace and Love
Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar