bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: beautiful people

05 juli 2011

beautiful people

Konstatera att jag skulle behöva uppdatera min telefon, det hörs dåligt i den, tejpad på vissa ställen. Behöver hållbar telefon men jag gillar olika fineser i telefon men inte heller för dyr. Men slut snackat om sånt. Tomat-helgen är överstökat. Jag måste säga den var rätt kul! Hade mycket skratt åt saker och ting. Oj oj säger bara. Trevligt sällskap hade man. Lyckad helg? skulle tro det.

Men träningen körde igång så jag har svårt att skriva idag körde intevall träning med styrka 30 sec. och kondition 30 sec. i en timme. Brände i baken och armar så får se hur man ser ut imorgon, like a monkey? haha. Men stretcha ut musklerna så fixar det sig men det är skönt att veta att man har gjort något!

KOM IHÅG Piloxing imorgon Kristinestad, 19:30 östra forbollsplan bakom jussis grill. Sägs vara vackert väder imorgon annars vid regn är vi i gamla finska lågstadie s.k danssalen där. "sting like a bee, fly like a butterfly" mitt motto på passet. Kom med och släpp loss, slappna av och bara tänk på dig själv och inget annat.

Dags att ta ut brödet ur bakmaskinen, när man är på språng och inte hinner med att baka så rekommenderar jag bakmaskin. Enkelt som helst, man kastar i mjöl, vatten, torrjäst m.m. ställ in meny och det sköter sig själv. nackdelen är att det tar mycket länge.

En parentes jag kommer så smånigom att byta namn eftersom BeYou Fitness är mitt företagsnamn, blev tyvärr ändringar i namnen när jag öppnade mitt företag. Men man kan alltid söka på ann+piloxing på google t.ex. och vi finns på Facebook eller på min sida.


See you guys! Believe in you!


Peace and Love
Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar