bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Härligt!

16 juni 2011

Härligt!

Solen tittar fram igen och shortsen på igen! Idag som alla andra dagar jobb, gym, hem. På gymmet var jag på RVP (Reisi,vatsa ja peppu) alltså lår,mage och bak träning. Helt okej men behövde mera träning så jag sprang lite på löpbandet till. Jag vet det var vackert väder och behöver utnyttja det men märker att nyser och har mig därute så det funkar inte rikigt bra med min allergi. Så smånigom lugnar det ju när sig med pollen.

Ni minns jag testade solpillerna? Har snart ätit upp dem men ärligt talat, har inte blivit precis brunnare. En sak var bra med dem (skall äta dem till slut) var att min hy blev jämnare och acne blev lugnare men det är av zink och b-vitaminerna i pillrena.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar