bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Livet leker

21 juni 2011

Livet leker

Ikväll har jag varit på zumba timme på arbetar gym, Wasa Move. Jag är inte instruktör i Zumba utan var på min kollegas timme, hon är super på Zumba. Awesome timme! Har haft paus från Zumba så det var roligt att va igen på timmen mera variation den här gången! Märker människorna på klassen är så fokuserad att de glömmer att ha roligt på timmen. 

Det är ju meningen att ha roligt på t.e.x Zumba och Piloxing att lee, slappna av på klassen men endå va fokusera på de man gör så kan vara lite svårt men har man roligt så brukar också övningarna bli lättare. Du vet e man sur och tvär då funkar inget heller eller hur? :) Som jag sagt i förgåenden inlägg att släpp lös på timmarna, ropa, sjung med att det är meningen! Jag skulle gärna göra det men jag kan ju inte överrösta instruktören heller. Men på mina klasser så skall man tänka att jaaaa!! Jag kan göra det här, jag rockar fett!! Woop Woop! Men det är inte alla som tycker om klasser som är uppbyggt på de sättet men smaken är som baken!

Tänk ett leende, ett skratt kan förlänga era liv, Varför var lessen över det man inte har utan glädjas de man har? Älska er själva, hitta styrkan i er! Tro på er! U can do it! 



Peace and Love
Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar