bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Helgen

12 juni 2011

Helgen

Kanske lugn helg efter fredagen skall man väl säga! :) Var från min pratikplats till Kalles in ut på enda av Replot kan man säga. Fint fint ställe! Tackar så mycket för det trevliga människor man träffas även om min finska suger och sååå goood mat! yummy. Men hoppas innerligen att man lär sig någon dag att prata. Rekomendera att ta en titt på det där stället. Bilder har jag!

Annars ilördast blev lite häftigt åskväder, några träd hade fått sig och hagel kom så det såg ut som snön har kommit. Lugn dag men mycket körande av och an. På kvällen blev både jag och min kärlek trötta men sent på kvällen körde vi badminton match mot grannen! Kul var nu det tills invasionen av myggorna kom! Så då tog det roliga slut men vi var också slut så.

Idag då så har vi varit och simmat, bränt sig och njutit av det här härliga vädret t.o.m. hunnit med en powerwalk men skulle behöva ha med en vattenflaska i handen. Ganska lyckad helg och känner inte sig redo för en ny vecka riktigt än men snart hörrni så blir det skoj här på bloggen och i det riktiga livet!


Bilder från Sthlm, Jumppfesten och Kalles in:

Årsta

Stadshuset

Jumppafest

Powerful på Fagerö!

Kollega och jag

Kalles in







Tack och hej!



Kram Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar