bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Ongelma/problem

09 juni 2011

Ongelma/problem

Ibland när kommer i rullorna så är det lätt att göra så enkla och dumma misstag att jag blir så irritera på mig själv! Men man lär sig av sina misstag. Det är så pinsamt att det var så solklart men när man inte använder hjärnan något ibland.

Annars vackert väder, varmt och skönt. Enda som är lite tråkigt är då man är ensam i stan. Långt från alla andra som min kärlek och vänner. Jag gillar att vara för mig själv men ibland saknar man sällskap som idag. Att gå till beachen själv är en njutning men så tråkigt ibland. I solskenet är det trevligt att ha en grupp vänner, sitta i gräset, spela beach volley m.m. 


Men imorgon blir det middag på calles in med Finnair!


Kram Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar