bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: UltraSuperFunkyFriday

19 oktober 2012

UltraSuperFunkyFriday

Och här ligger man. Lika bra när man har ledigt och tydligen behöver man vila, stegring, tungt och blä. Men drick vatten, ät lite glass blir allt bra, visst? :) Får heller inte mycket gjort. Försöka läsa men fattar noll vad man läser men kolla runt på websidor istället och jag måste säga nagellacks drottningen OPI james bond kollektionen, några lack som jag skulle gärna ha här hos mig

Knappar ihop någon ny musik till passen, behöver göra något nytt. Försöker gilla nya Piloxing skiva, lite svårt, lite kanske för rörigt.

Som när man gör egen musik, jag använder mixmeister och funkar bra, man får reda på ungefärliga BPM musiken har, man kan öka BPM på musiken och sänka den, många alternativ till finns. Men då är ju det att man måste variera. Jag gillar viss sorts musik men försöka blanda i andra också för att få variation. Köper man musik skivor så kan det finnas någon låt som man ogillar men lev med det om skiva är ok annars.

Inget mera att säga så:

Stay Healthy and nice weekend all the peeps out there
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar