bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Sliten människa

29 oktober 2012

Sliten människa

Men ändå inte så öm i musklerna som jag trodde jag skulle bli. Tror nog det är mina hemliga preparat som hjälper mig. Jag skall skriva om det. Tro mig. En superprodukt lämnas inte bort som recension men jag har testat den i några månader och det gör skillnad men jag återkommer om produkten.

Dagen efter 22H träning och inlärning. Ganska nöjd får jag väl vara med min insats ändå. Blev filmad och kommentarer vad man skall jobba med och det som man är bra på. Tekniken var faktiskt överraskande bra och jag är glad över det. Vissa saker som man vet om att man måste jobba på är mindre kul för det är svårt men hej... allt skall väl inte gav av som en dans.

Träning skall vara hård för att kunna få resultat. Många som har gått bodypump även jag, trodde att det är en lätt träning men neeej... har man lite vikter på en BP-klass så blir eller kan bli tekniken helt galet fel. Många åsikter går isär men jag blev positivt överraskad.

Sköna människor har man haft med sig. Lite boom nu efter så intensiv helg och komma tillbaka till vardagsmönstret och framtida hård träning. Inga bilder idag eftersom jag inte fortfarande ha fått någon ny dator tillstånd än. Men snart....

Helsingby vill jag påminna om att de som har pinnar ta gärna med ikväll! Det blir mycket flow ikväll ;)


Det som inte dödar dig blir du bara starkare av
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar