bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Så snabbt!

12 oktober 2012

Så snabbt!

Jisses att core pass går snabbt. Hängde ju knappt med själv. :) Men som sagt de som läser min blogg och kanske var med på passet så skulle det var roligt att höra vad ni tyckte om det. Eftersom det var första gången jag hade passet så är det bra om det något jag borde tänka på under klassen.

Skulle gärna tagit core timme imorgon men ekonomiskt sätt så går det ju inte. lite mera än 120 kilometer tur och retur (ni vet va bensin kostar idag). Har jag flera timmar på samma gång har det ju gått bra och om jag har bott närmare så har jag tack ja direkt. Känns så synd.


Benträning ikväll, lite träning iaf. Så ända dagen imorgon som jag vilar. Helt okej. Huset är nu upp och ner. Haft lite fest på mat idag, gick bra hela dagen men efter lunch tyckte allt var gott. Sött, salt, surt nam nam.. Måste försöka skärpa mig. Inga ursäkter mera, disciplin!

Trevlig helg/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar