bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Do not try this at home

23 oktober 2012

Do not try this at home



När mjölken var slut hemma så hade jag prova havremjölken men det var ingen höjdare och glömde salta lite gröten så det börja ju bra idag! Testar havremjölk för tillfälle på olika sätt, kommer recept så småningom på test bakverk. Samma sak men min dator, starta den och gick an i två timmar utan den startar ordentligt, tur att man gjorde en säkerhetskopiering igår? Hat-kärlek till eletronik.

Så åkte hem och göra några arbeten. Lite snopet när det skall börja lek med en så här nu under sista dagarna. Men får ju var glad att åka bort till kokkola på fredag till söndag. Kanske jag är finskspråkig när jag kommer tillbaka? :) Harmligt då allt händer under ett visst datum, högtider m.m. 

Inte så mycket idag, StepBody ikväll på Depån ikväll! Yiihaa! Kanske klämma in lite benträning. Beror hur jag mår efter. Det är värsta gäggan i näsan än. uh...





Hugs/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar