bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Billigt är bra

18 oktober 2012

Billigt är bra

Oftast hittar jag aldrig något på rea men idag var det min dag. Mor och dotter shopping, god mat på Il Banco (italienska resturang här i vasa) och träning efteråt, perfekt?

Fick mina kläder från better bodies, några pengar billigare så här annars, bra med förmåner ibland.:)
Och sen fick jag äntligen min egna Peak tröja. Jag har alltid vill ha en men jag betalar inte 120€ för en tröja men som tur va fick jag den för hälften idag och min storlek.. eller nästan min storlek. Brukar ju alltid vara L, XL men faktiskt alla var xs och jag trängde mig in i en.



Också en kanna som filtrerar vatten. Vattnet här har kloriniserats (ursäkta mina stavning) så det smakar inte så gott eftersom de gör det för att vi har haft e-kolibakterier. Äntligen har jag fått tag på en och vattnet smakar bra! runt 16€ på Clas Ohlson. Enkelt att använda, måste först bara tvätta ur den.

Träningen, Piloxing på LL. I love it! Men nu kraxar jag mera (och nää ja e inte kaxig). Konstigt det gick bra på timmen men efter inte riktigt bra. Trött, näsan, ögonen och rösten. Vilar i två dagar får jag se vad som händer med mig.

Krax Krax/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar