bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Pumpa musklerna före midsommarn

20 juni 2012

Pumpa musklerna före midsommarn

kan du göra ikväll, ta cykeln till gymmet och kör Pump med mig ikväll kl. 19.00 men vill du bara jobba med core och ha en skön avslappning rekommenderar jag pilatesinspirerad träning efteråt 20.15.

Experiment energibollar är på tapeten, receptet får ni sen när jag har smakat och gjort dem. :) Totally RAW-food blir det. På tal om energi, saknar man den över sommaren, att hålla igång? Ett tips om du tränar själv och får den känsla att äh jag orkar inte idag gå då på en gruppträningstimme och hitta motivationen. I sommar finns det så otroligt med utbud med att träna och det tar bara 1 timme av din fritid, och 1 timme och må bra efter.

Hitta en artikel på Fitness och hälsa tidningen, tyvärr finns den inte i Finland, synd är det för den riktigt läsvärd. Har försökt prenumenera på den men det var så invecklad och den blev så dyr så det vara en :( på det.

Berättade ju om att det fanns så mycket snyggt i h:fors så jag skulle kunna köpa hela lagret men det blev dessa två snyggingar hem till mig.


Sist men inte minst lite motivation varför du skall komma på pump ikväll på MG depån! :)



Pump it up//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar