bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: the little black dress

05 juni 2012

the little black dress

Tjolahopp! Kolla väderprognosen tills ikväll, ser lovande ut! Hoppas det håller i sig bara i Malax. hitta en riktigt  bra bild på träningsmyter, alla kanske känner till dem.

från http://killerinfographics.submitinfographics.com (klicka på bilden för större)


Sommar schemat har kört igång på riktigt igår och det bara rann av mig, nästa gång skall jag ha bildbevis att det faktiskt rinner svett ner på golvet när vi har klassen och vad körde vi? Piloxing förstås. :) Tycker lite synd för de klasser som efter oss som man inte hinner torka golvet där man har hållit hus ;) 

Jag förtjust i sportkläder och jag hitta min little black dress från Nike, den va dyr så jag köpte inte den men jag dock prova den och jag hitta så många saker jag kan ha den på mig även utanför träningsdörrarna. 70€ för en klänning så mycket pengar även om man kan ha den när man springer, otrolig lätt tyg. älska men för mycket pengar. den fanns bara i svart på Sportia, det finns andra färger som jag skulle kunna tänka mig men kanske den blir på rea ;)

nike.com
Men sluta drömma om kläder tillbaka till verkligheten. MALAX ikväll!!!! Glöm inte bort. :)


See ya//A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar