bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Älskar

01 juni 2012

Älskar

Frukt. Alltså jag kan helt frossa i frukt. Godistanten i mig är inte så stor men frukttanten har släppt loss. Frukosten blev som sagt färsk skivad banan och jordgubb på gröten och värsta njutningscermonin var igång. Alla sinnen ropade halleluja!

Men jag också en riktig cry baby å jag kan gråta till allt. Mobilbloggar idag för min dator ha fått trevligt hackar virus. Den har inte krascha men illa kvick så skall det fixas. Som alla andra så har man sitt liv i en dator men som tur har jag sparat slutarbete på extern hårdskiva men inte så trevligt då man skulle skriva imorse.

Så gott och ont går man genom dagen. Sista Piloxing och pump på wasamove. Yeeea!

Friday I'm in love/A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar