bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Dance, yes. Love next.

04 juni 2012

Dance, yes. Love next.

Lite annorlunda vecka den här veckans program eftersom jag skall dansa i 3 dagar på dansskolan Kipinä. De har sommarworkshop så jag tog tillfälle i akt även om jag kommer att jobba på de dagarna också. men träningsveckan eller första sommar träningsveckan:
Måndag 4.6
Instruerar Piloxing på Wasamove kl.18.30

Tisdag
Lyrical Jazz på Kipinä
Sen SOMMAR TRÄNING i Malax
Inner Strength och Piloxing

Onsdag
Lyrical Jazz
Pump på MG depån
Pilatesinspirerad träning (MG Depån)

Torsdag
Lyrical Jazz
+ Ben/rygg träning

Fredag
Styrketräning
armar+axlar

Lördag
Vila/powerwalk

Söndag
Vila

Intressant? :) Så ser det ut. Sommarträningen i Malax har ju ändra dag men tiden är detsamma så nu kör vi hårt på Tisdagar istället.
Så matlådan skall göras och sen sticker man till stora staden, samt biblioteket för att koncentrera sig de sista sidorna.
Vill också göra lite reklam åt Wasamove att nu börjar ju sommartiderna på gymmet och om du samlar 25 ggr gruppträningar så får du en badhanduk! Inte illa va?

Later!//A

4 kommentarer:

  1. Vad kostar det att komma med på grupperna i Malax? Och hur långt in på sommaren håller de på? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. 5€/klass men går man på båda så 8€. hela juni har jag tänkt men finns det folk som vill träna så fortsätter det i juli. :)

      Radera
    2. Okej! Shit vad kul, drar med mig tjejgänget nästa vecka då! :-)

      Radera
    3. Gör det, ni är hjärtligt välkomna! :)

      Radera