bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: klara, färdiga, GÅ!

11 juni 2012

klara, färdiga, GÅ!

Sitter prustar och stonkar vid Tritionias biblioteket. skrivandet flyter (säger vi) och koncentration är på topp! Jajamensam. Bryta mönstret, när man känner att det tar stopp i skrivandet så bryt mönstret, läs lite emellan och kom tillbaka.

Denna veckas dans blir discodance och lyrical hip hop så får se om jag hinner helst med en dag av dessa test summer workshop på Kipinä. För jag vill men bruka ju komma något i vägen. Vistelse utomhus skulle man hinna med också eller pollen är rätt stark ännu känner jag men Skit på dig pollen! I veckan skall jag hinna utföra alla fall 2 styrketräningspass det är målet.

Gjorde delicato bollar igår med GI låga kokospalmsocker, bild och recept lovas ut imorgon. Gjorde också en sockerkaka men som blev omvandlad till tårta som försvann, hann inte äta något av den men säkert är den god den som ville ha den. :)

Även om det är måndag så en liten motivation för att orka
   


motivations texten påminner om hur jag ser ut efter Piloxing passet! Love



 Vasa dag så skola,mat, intervju och Wasamove!

Ready,set, GOO!//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar