bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Lucka 6. Självständighets dagen

05 december 2012

Lucka 6. Självständighets dagen

Vårt land Vårt land, vårt fosterland! Ny utmaning eftersom vi ska betona på vårt land så ska vi njuta av en promenad en 1 timme, titta runt, släpp tankarna fria, njut av vädret som sagt det finns inget dåligt väder utan dåliga kläder! Så klä på er ordentligt! Ta med en vän eller gå själv. Enkelt eller hur? :)

Idag? Ärligt talat jag haft riktigt berg och dalbana dag. Så lycklig när jag steg upp, va fylld i examensansökan och efter lunchen braka neråt. Arg på Itella, klottade latte på vithalsduken, body timmen gick inte bra och får inga kroppsdelar rätt sagt dag, yrar. Jag hade övat så den satt men prestationsångesten dök upp och man skall inte bli arg på en själv men man blir det. Landa Landa och Landa. Så då var jag arg resten av kvällen, klart det finns fina glimtar från sista pilatesinspirerad träning och Piloxing, de kändest att de funka. Då e jag ju inte arg på någon utan mig själv. Misslyckande, jag sku kunna svära och berättta hur det riktigt känns men jag torkar dammet av mig när jag har fallit och tänker om, nya tag helt enkelt. Träna, öva, mentalt. Inga bilder på utmaningen men 3 gymnastik och alla övningarna har kommit in. :) Inga bilder men bra känsla!


Ses imorgon! Kom ihåg här i Närpes har vi självständighets träning hela dagen på MG depån.


Go' natt (äntligen)/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar