bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Söndag

30 december 2012

Söndag

Känner mig lite öm i musklerna efter ha tränat Body Pump och körde 15 min focus på NTC appen. Drar ihop sig till licensen videon och hålla enstaka låt på en klass. Erkänner jag är nervös, aningen ångest kryper in på mitt skin. Försöker bryta mönstret och tänker det går, I can do it! Ibland skulle man själv behöva en coach, en vän till hjälp såna tillfällen. När man är van att gör allting själv.

Nå övning ger färdighet. Fick ett top of the line våffel järn (enligt mig) till julklapp och jag testade att göra proteinvåfflor och det lyckades! Mumsigt, test körde bara så receptet kommer senare.

Jag skall ge lite årets som har gått i nästa inlägg, det har varit ett jobbigt år med lärdomsprovet, jobb sökning. Tror nästa år blir mycket utmaning med mitt privata liv. Men vi lever bara en gång och man lever sitt egna liv utan andras fingrar, åsikter som blandas i. Kör hårt och titt inte backspegeln! :)

Men idag skall det: Stretch, Punch, Burn, Lengthen, and then Punch again. And what is that?

YEAH IT'S PILOXING TIME! (kl. 15 på LadyLine)

Kram på er/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar