bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Lucka 20: skick in er bidrag

20 december 2012

Lucka 20: skick in er bidrag

Öm i kroppen idag. Var på Bodyattack och måndagens benträning visade sig sin rätt. Höga hopp blev inte så höga som jag hade önskat. Dagens utmaning eller tips är pilatesbollen och det finns olika storlekar på den, jag har skrivit om storlekarna förut men jag hittar inte dem nu just. Återkommer med det!

När man tränar med en boll så ökar stabiliteten i kroppen och man jobbar mycket med core. Man kan göra precis nästan allt på bollen från styrketräning, stretchning till cardio. Hitta ett bra klipp för rumpan, ta en titt och prova gör övningarna. Mera övningar kommer efter hand. ;)

Varför jag pratar om core så mycket är att vi behöver den alla dagar, kontoret, vid spisen, vid träningen överallt och har man en stark core så klarar man allt! :) Märkte det på passet igår, tänkte wao vilken snygg hållning jag har. NÖJD! :)

Kom ihåg ni kan skicka in träningsbidragen er än! 5 st antingen bilder eller text eller både och! in på facebook eller email mig på ann.franzn@gmail.com. fina priser 1 presentkort, 3 julklappar delas ut!

Kom igen, lite kvar! :)

Kram/A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar