bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Förberedelse till Lucka nr. 2, Avslappning

01 december 2012

Förberedelse till Lucka nr. 2, Avslappning

Hur går det? :) Min dag har varit positiv och lugn, eller skall jag säga en helt normal lördag med vakna utvilad. Sätter mina fötter på mattan tänkte idag blir det en bra dag. Snö kommer lite, kallt.


'

Ganska dåliga bilder men det jag vill påpeka, om ni har tittat till er spegeln, Vad är snyggt på er? Jag hoppas att du säger hela du är snygg, vacker m.m. Jag gillar mina läppar och ögonbryn t.ex.



Imorgon första advent och fortsätt med positiva tankar men tungt punkten imorgon är att slappna av och har man möjlighet är att gå på en yoga, BodyBalance eller liknande. Men man kan görs avslappningsövningar hemma också och det behöver inte vara komplicerat ta bara en stund för dig själv 30-60 min. Man kan bara stretcha kroppen men kom ihåg att kroppen behöver vara varm när man stretchar. När man stretchar så hur länge skall man hålla? från 30 sec. och uppåt. Tips på övningar hittar ni här: Hemövningar

Skön musik, kanske några ljus, sträck på kroppen och ny energi till ny vecka.

Nu mys med glögg och pepparkakor. :)

Mys på er!/A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar