bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Lucka 19: Ge inte upp!

19 december 2012

Lucka 19: Ge inte upp!

Vill ge ett tips att ge inte upp att träna under stress månaden. Även om du inte hinner till gymmet så får man ju motion via andra saker.
t,ex,

- Vardagsmotion, har ni en gård eller något som ni måste skotta snö ifrån, perfekt! styrka och cardio.
- 30 min effektiv träning hjälper, såssar man på så mindre effektiv eller bara 15 min tabata träning (intervall träning)
- Mobil appar, träna med din mobil. Jag rekommenderar för android (finns för iphone) Nike traning club appen. Testa den igår några övningar och jag öm i magen idag och jag säga det var länge sedan det  hände. Vill ni så här kan ni ladda ner NTC appen.

då ställer jag frågan till er som ni skall tänka på när ni inte träna under den här månaden som ni oftast kanske gör andra månader, Varför tränar du? Hur känner jag mig efter träningen?

Reflektera lite och ge inte upp! :)

Idag blir det antingen BodyAttack eller spinnCore och jag själv är som kund. WAO!

Kram på er/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar