bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Ibland kan man bli

16 februari 2012

Ibland kan man bli

så trött.. Min mat och sova klocka ringer sova. Haft lite fullt upp med göra om musik och koreografin till söndag. E skit nervös att det skall gå åt skogs! (hoppas hoppas att den sitter och jag kan "landa") Huhu. Jobbat  de senaste dagarna hemma och försökt få något gjort därav min korta paus. Gör alltid hela tiden något men jag haft en lite jobbig. Blir lätt nervös. Fokusering.

Inte värst bra väder heller eller har det humör svängningar! Ha det något jag ville debattera om i bloggen men jag sparar på det en stund. Utlottningen är dragen men ni får veta imorgon bitti vem som är den lyckliga vinnaren och 5 st goodiebags från BeYou Fitness. Mumsigt va? :)

Annars sköna damer har jag haft mig ikväll. Så nu kryper jag till kojs!

Nya tag imorgon
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar