bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Lördagkväll, halv nöjd

11 februari 2012

Lördagkväll, halv nöjd

Chillkväll hemma men på ett sätt skulle det var så kul att få vara i helsingfors (helsinki) på The Nike Blast. Jag vet jag tjatar om det men det är så himla mäktigt. Är lite besviken på mig för att inte åkte till helsinki för att se mina favoriter Piloxing damerna men what can you do. Jag valde ju sthlm så och man kan inte vara på alla ställen fast man så gärna vill!! Man e inte gjord av pengar.

Jag älskar att träffa människor, kultur, resa och allt med träning, aerobic u name it! Man kan drömma man vet aldrig när det kan bli sant. Hard work I just say. Ge aldrig upp om du har en dröm, det finns motgångar på vägen men du blir starkare.

Tackar för den här veckans träning, väntar förstås till nästa vecka :) Nu vila kroppen och knoppen.


Love
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar