bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Alla dagar har vi vändagar

14 februari 2012

Alla dagar har vi vändagar

tycker jag alla fall. Jag försöker ge kärlek alla dagar till mina käraste och bekanta. Att ge lite extra för dem som man tycker om. Men kanske det är bara en påminelse i kalendern alla hjärtans dag att kom ihåg att det finns någon som älskar dig och du älskar någon. Det behöver inte alltid vissas i pengar och saker utan med din känsla för den är ovärdelig. Money can't buy Love.

Men jag har ett erbjudande för dem som vill tänka på sitt hjärta och kropp (även själen) och sin vän att endast idag i Kristinestads Piloxing, ta med din vän och din vän betalar 3€ för att komma på Piloxing kl. 19.00-20.00 i svenska lågstadie i Kristinestad. Och en liten nyttig godbit får man också efteråt som är bra för hjärtat. ;)

Frukost tips! gröt med riven äppel, blåbär och kanel. Bra start + dinkelrostabröd och en ljuvlig grönte kopp. Jag älskar gröntte speciellt lös teér. Köpte två sorter på NK i stockholm. Jag bara älskar lukten av teérna där och kaffe. Mmmm.. Luktsensation.

Du kan också delta i en utlottning på Facebook. Jobb kallar så vi ses därute! 
Lots of love
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar