bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Boom Boom

07 februari 2012

Boom Boom

ball change and bom bom. går i hjärna och dansar här hemma idag och försökt fått något gjort.

Så ikväll är vi i Krisitinestad och kämpar på! Pilates först via MI och sen Piloxing. Har ni frågor om något så fråga på!

Konstaterade idag att man kan inte vara på alla ställen som man vill vara på för det första ekonomin och sen hur man mår efter. Att vara den duktiga flickan kan sluta farligt så tänk på det att man kan vakna upp en morgon och inte kommer ur sängen för att kroppen säger stopp. Det var en bekant som berätta om det att hon jobba så hårt så en morgon kom hon inte ur sängen. Hon bara låg men efter lång vila och en tankeställare så blev hon bra igen och tänker efter. Jag skulle gärna åkt ner till Nike Blasten i helsinki i helgen för att se mina favoriter Courtney och Mia men eftersom jag var i stockholm på blasten där så blir det ingen helsinki för mig så jag hoppas de instruktörer som skall på Piloxing i helsinki hälsa så gärna från mig åt dem. Ni kommer att ha en oförgömliga dagar. Minns själv ifjol, vilken helg och vilken helg det här året. Amazing. Men som sagt när man känner sin kropp och kroppen behöver vila. För att kunna ge er kvalitet på timmarna och ha energi, klart man har sina dagar ibland men de har vi väl alla? Så låt kroppen vila, för mycket av det goda kan ge skada ibland.

Annars så kör vi hårt och är Sleek Sexy and Powerful!


Over and out
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar