bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Dagens tänkande

23 februari 2012

Dagens tänkande

Hitta något från The Guardian idag så vi inte tänker på när man är "ung" eller fullt frisk. Det gäller 5 saker många människor ångra för de dör. Inget farlig med det men tänk på det lilla liv vi har, prioriterar de som är kärt. Man tror ju det man ångrar är att varför var jag inte på bungee jump utan något helt annat.

Fredrik Paulún kommer till lilla Närpes ikväll, skulle gärna har gått men skickar mamma istället. :) Klart jag har hunnit mellan jobben men då jag går på något så vill jag var hela föreläsningen och inte hoppa in och hoppa ut. Piloxing och Pilatesinspirerad står på schema och själv lite styrketräning: rygg, bröst + lite axlar. Och så tror jag det blir spenat och kycklingpaj med low carb paj botten som jag kan ge ut någon ny dag.

Har försökt experimentera med rismjölk, den är ganska god men att hitta något göra av den än att lägga den i smoothie och dricka som den är. Förslag? Skick in gärna! :) Något nytt i hyllan som jag hoppas det kommer till Finland snart är den här:

bild tagen från oatly
Kan tänka mig att smaka på den här och skumma upp den, lägga i mitt te. Jag älskar chai latten, kardemumma och kanel, ingefära m.fl. smaken med skumma mjölk och te. MmmmMmm...Mysiga hemmakvällar med vänner eller bara så.

Kom ihåg om ni vill på Piloxing ikväll att boka in er på MG Depån HÄR


See ya around!

Hugs
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar