bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Egen träning

27 februari 2012

Egen träning

Den här veckan blir annorlunda eftersom det är sportlov så jag har lite mindre klasser och mer egen träning åt mig själv. Kul så då får jag testa nya övningar och sånt inför kommande ändrade klasser till Pump och Stepbodyn.

Så schema för den här veckan:
Måndag
kl. 16.45-17.45 StepBody (boka tid här)

Tisdag
kl. 19.00-20.00 Piloxing i svenska lågstadie Krisinestad

Onsdag
kl. 10.00-11.00 PilatesInspirerad Motion (via MG Depån boka som på måndag)
kl. 11.15-12.15 Styrketräning för Seniorer

Torsdag
kl.17.00-18.00 Piloxing MG depån (bokning samma sak som på måndag)

Fredag
kl. 17.00-18.00 Piloxing
kl. 18.00-19.00 Pump (WasaMove)

Lördag
kl.10.30-12.00 Cirkelträning (bokas samma som StepBody & Piloxing)

Har ni frågor om något så ställ dem gärna! Är ni en grupp och vill ha svett och roligt på samma gång och gillar att dansa eller något annat? Ta kontakt så diskuterar vi tillsammans, kontakt uppgifter finns på högraspalten.

Jag är Aerobic och step instruktör, PILOXING-instruktör

Annars har jag ett lite meddelande för dem som är intresserade av Piloxing kläder den här veckan har ni tid att titta över kläder om ni vill ha kläder från Piloxing så titta över kollektionen HÄR email din beställning på ann.franzn@gmail.com, sms på 0405691763 eller via Facebook på BeYou Fitness eller mitt namn Ann Franzén. Sista beställningsdagen är Söndag 4.3.

Mycket information här nu på en gång :)

Min egen träning så kommer att se ut så här:

Måndag: StepBody + hård pass ben, lite bröst
Tisdag: Piloxing
Onsdag: Aktiv vila med Pilatesinspirerad
Torsdag: Piloxing + styrketräning rygg, och toning för armar/axlar
Fredag: Piloxing+Pump
Lördag: aktiv vila, cirkelträning, kanske WasaMove AfroYede
Söndag: Vila

De som bor i vasa eller annars gymmar i Vaasa så kan jag rekommendera lördags tema SaturdayFever, gästinstruktörer blandat annat salsa, afrodans m.fl. fundera starkt på att åka på AfroYede på lördag, måste se över schemat mitt. :) Och var finns SaturdayFever tänker ni säkert, jo på www.wasamove.fi.

Som sagt ställ frågor om det något ni undrar över. :)


Peace
A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar