bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Sjuk dyrt!!

17 februari 2012

Sjuk dyrt!!

Är i skolan för tillfälle och ska skriva sista sidorna i teorin. Äntligen färdigt med det. (vet några tänker är du bara där än??) JA! Jag är det och här kommer ursäkten jag har mycket att göra ibland och då blir prioriteringen lite fel.

Var och handlade såna bas varor som man behöver och som man inte använder så mycket av men jag tänkt få spader när jag så summan på kvitto. Bara för att man vill ha lite nyttigare mat och tänker på vad man äter så skjuter det upp i taket. Fy... censur. Nå behöver inte handla på länge såna varor.

Jepp ikväll WasaMove, Piloxing och Pump, Nya skön musik a la Franzén på Piloxing ikväll iallafall. Ta med din vän så betalar hon 1 € för träningen, Bra va? Ta chansen nu ikväll!

Och jag vill bjussa på lite musik inför Jumppafesten och Wellnessmässan på söndag, Don't miss!! Utbildade instruktörer på scen och behandlingar på mässan från klockan 12-18. Mässan är gratis men vill ni träna så kostar hela dagen 17€ eller 30 min. 4€ eller 6€ för en timme.

Skön fredag så ses vi på Söndag, ok? ;)

 

Love 
A 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar