bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: it feel so close but still so far away

28 februari 2012

it feel so close but still so far away

då menar jag våren, vi har fått ett nytt snöoväder, inte för jag har något emot det men inte har jag heller emot att det skulle kanske få bli vår. Jag gillar snö men jag älskar värmen och solen.

Börja testa att lägga keso lite här och var. Kom till att det var super gott att lägga den på fullkornshavregröten toppad med hallon och blåbär, gnutta kanel. mmm... matorgasm.

I detta snövädret ikväll så är vi i Kristinestads mysiga svenska lågstadie med PILOXING kl. 19.00-20.00, What are you waiting for? Join us ;) Då som tänker nää jag kan inte åka för att jag har dålig balans eller det är säkert så svårt pass. Svårt pass? Nej, den är inte koordination i det, bara boxning och pilates teknik som förbättra din hållning därav balans man tränar och boxning för tona dina armar och svetten förstås :) Det skall vara en liten utmaning i livet. ;)

Utmaning hör till i livet, att få endorfiner och adrenalinet jobba, känslan efter att klara av det är det bästa. Eller?

Skön låt just nu....

Hörde att piloxing kommer att nämnas på greys anatomy.


PEACE
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar