bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Bring the beat in

24 februari 2012

Bring the beat in

Jepp det är fredag och I'm smiling from ear to ear. Även om en irriterande väckaklocka ringde imorse om och om igen (det var någon som snoozade) men jag fick en skön ryggpajjning efter att jag hotade att kasta ut skiten genom fönstret. Japp jag kan vara ett riktigt monster ibland. Men tur man har en man som tar det som en nypa salt, t.o.m skrattar åt mig.

Känner mig stark och mjuk idag, hoppas känslan håller i sig. Mår så otroligt bra idag att fast man inte har alla pengar i världen så vet jag att jag har Kärlek och betyder mer än allt annat och jag får göra det jag vill dvs. dansa, träna, piloxing. Det finns ingen gräns utan underbart flow. Fredagsmoln jag surfar på eller? :)

Vi ses på WasaMooove ikväll. Bring the friday mood on!



psst... vi börjar kl. 17.00, måste jobba lite tills dess.
Lots of love
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar