bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Reloaded

04 september 2011

Reloaded

Hemma igen efter en härlig semster i Bosnia. Saknar det redan, alla dess varma människor. Tyvärr är vi här i Finland stel och kalla. Det är något jag saknar här är det leende eller glädje över de man har. Men batterierna är laddade och jag får komma tillbaka till arbetet och skolan förstås som jag faktiskt gillar mycket starkt!

I Bosnien firade vi Bayram alltså liknande julafton här hos oss. Roligt att få träffa nya människor. Jag älskar att träffa nya människor och olika kulturer. Det är så intressant vad folk tänker och tycker så olika om olika saker och vad de gör inom deras länder.

När jag var borta så fick jag se ett snyggt uppslag av mig själv i tidningen. Solen var lite ivägen där av min allvarlig min! Jag är faktiskt inte så allvarlig i verkligheten! :) Piloxing var det handlade om. Och ni som är i Närpes omgivningen vi börjar imorgon! Be there or be square! skämt o sido. Men de som inte har varit så kom med, ni måste bara prova för att se vad det är egentligen! Men Gymansiesalen imorgon kl.19:00 på Moseback. Jag bruka säga vill man prova på något så va inte blyga att prova!

Här är artikeln i "bitar"


Klick för att förstora bilden! Tyvärr har jag inte fått tag på någon plats i Kristinestad men jag väntar ivrigt på svar! So hold on!

Måste komma och berätta att jag har fått världens finaste ring på mitt finger. Resten får ni tänka ut själva! ;)
Bilder och annat får ni mera imorgon. Mera pepp och träning också! Måste packa upp och städa upp mina saker.

Spread some love! Take care,


Lots of love

Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar