bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Focus, focus

22 september 2011

Focus, focus

Hade kurs i Malax och Petalax igår, var riktigt bra tyckte jag i allafall! Rena och snygga utrymmen att vara i. Energirika människor eller tjejer skall jag väl säga :) Keep on rockin' ! 

Skall fokusera idag hela dagen att skriva forskningsplanen. Den måste bli färdig idag, lite svårt att veta vad som skall vara med i den även om man fick lite rubriker att skriva om. Bara man fokuserar på den här saken blir det bra. Koncentrations svårigheter ibland då e finns så mycket annat roligt att göra. 

Bästa låten just nu! Gillar starkt jennifer lopez låtarna eftersom grymt bra att dansa till dem! Men nu focuus focuus! Tack för feedbacken igår, stort plus de som delar med sig gjädjen och också om de har problem med något i kroppen att man vet då sen när man gör programmen att vad man kan göra för övningar osv. Dela gärna med er kommentarer om programmet. Jag vet att man kan inte göra alla glada men positiv och negativ feedback är bra för då kan jag förbättra mitt och flera blir nöjd.

Ha en solig dag även om det inte är sol på himmeln! It's inside you.. :)

Kram
Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar