bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Fredagsfys och fredagsmys

09 september 2011

Fredagsfys och fredagsmys

Pump ikväll då gick ganska bra, bättre ha det kunde gå för min fot mår inte bra än men vila över helgen nu så kanske det blir bättre. Och jag har svag lennrygg, känns nu efter pump att något är i lås ända medicinen är strechning. Men känns skönt efter pump eftersom det brände i  mina muskler men länge sen man har varit instruktör för pump eller effektiv styrketräning så mina muskler är inte lika tränad med styrketräning som jag borde vara. Har haft en paus med det men bara foten blir bättre så..

Är lite smått irriterad över en sak, jag gillar verkligen inte om orättvisor eller dem som inte har egen "hjärna" som sagt. Jag försöker skriva allt som jag har lärt mig och har min egen signatur när jag skriver. När jag hittar något som någon annan skriver så mycket bättre eller vet bättre så bruka jag skriva ut det i mitt inlägg var jag har tagit informationen, rätt skall vara rätt. Det blir lätt misstag men I don't like copycats. Alla har en fri vilja och vi har ett eget sätt att skapa våran verklighet, so keep it like that. Det finns olika bloggar och träningsbloggar som tar upp olika saker, finns många som har samma röda tråd men är ändå har alla sin egna signatur så håll med det.

Nog prat om sånt. Fredagsmys nu då tyvärr ensam för kärleken åkte i jobb. Men ser på tv att den finns criminal minds, bara älskar krimnalserier som CSI men också dansprogram och t.ex. supersize vs. superskinny och faktiskt dokumetärer.

Hur har ni det med fredagsmysgodis? Vad äter ni till fredagsmyset? För mig nu just har jag inget fredagsmysgodis men det ultimata godiset skulle vara grönsaksstavar med dipp, finns frösnacks (för allergier) , nötter snacks, mörkchoklad (love marabous premium mörkchoklad med mint), frukter som annans, granatäppel andra frukter som kan vara doppad i choklad. Men klart det är lätt att falla i godis fällan som sagt jag är svag för chips. Vi är människor alla att vi äter vad vi vill men de som försöker vill äta nyttigare så här är lite tips. Allt som blir gjord från 0 så är nyttigare än halv-, helfabrikat. Tar längre tid men njutningen är högre då också, eller hur? :)

Så jag önskar er en trevlig helg, njut av tillvaron!




Peace and love
Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar