bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Ut med gamla veckan och in med en ny!

08 april 2013

Ut med gamla veckan och in med en ny!

Träningsvecka 14

Mån: Vila/respan
Tis: Piloxing och ben/rumpa styrka
Ons: Pilatesinspirerad motion och Piloxing
Tors: Stepbody och Pilatesinspirerad motion
Fre: Vila/massage/respan
Lör: Body Pump övning och träning
Sön: Piloxing

Förra veckan och länge har jag känt av tunga ben att man inte får ut övningarna rätt så massage var ett faktum men behöver gå flera gånger känner jag.

Vad jag har framemot denna vecka möjligtvis en licensen filmning, så min kraft får lova att öva och mentalförbereda mig för det. 2 dagars vila inplanerat och hålla mina klasser. Styrketräning får vänta till nästa vecka, kanske får inklämd emellan någonstans.

Tänkte starta dagen med att åka till gymmet men även jag tycker sängen var varm och god på morgonen så det blev inte av med utmanade mig själv att stå på huvudet, jag övar för att jag vill stå rakt upp utan stöd och sen på händerna, några sekunder och så är jag ner på golvet igen. Men I going to get there!

mat i sig själv har gått bra, har fallit för choklad och glass i helgen, brukar inte ha så stor sug av det men när det ligger fram på bordet så är det lätt att man tar. Så vill man inte äta godis, socker m.m. ha det inte hemma helt enkelt.

Let's get ready to rumble!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar