bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Ledig helg

22 april 2013

Ledig helg

Har inte haft tid med datorn denna helg och ibland behöver man ta en paus från datorn, internet för att vi har ett riktigt liv därute också! Datorn konsumering skall skäras ner, man behöver inte sitta flera timmar utan gör det som är viktigt och förstås läs någon blogg. Det här gäller mig, hur ser din dator vana ut?

Helgen i korthet:
Fredag, jobbade med min far eller hjälpte till med brandsläckare service. På kvällen så filmade Body Pump. Det gick ganska bra men mina armar eller axlar var slut efter har konka runt 6-12 kg släckare ner och upp och från och till så blocket med axlarna gick inte så bra för jag var rätt trött. Ny chans i veckan och då får det bära eller brista med videon. 

Lördag, hade vi kaffegäster hos oss, länge sedan någon har varit hos oss pga. att man har jobbat och som man är vill jag gärna bjuda på hembakat. Sällan köper jag en kaka då man kan gör den själv eller det skall väl aldrig falla mig in att göra det. 

Recept kommer inom kort! Du behöver ingen elvisp till vanilj cupcakes som jag gjorde och saftiga blev den! Nöjd, nästa gång blir de sockerfria. :)

Söndag härliga söndag, bytte däck före jag åkte till Lady Line och höll Piloxing. Roligt att många nya steg in och provade på. Som tradition på söndagar så hör bastun till med några tidningar, härligt dåsig efteråt och sen mat hemma. Lugn kväll.

Hur har din helg sett ut?
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar